What I got for Christmas 2014 ♡


Święta to czas radości,ciepła,przyjemności,spędzania czasu z rodziną,kupowania prezentów dla bliskich i wielu innych rzeczy,nie każdy też obchodzi święta w ten sposób.Są też tacy którzy wolą pojechać w góry,lub pójść na imprezę.Mimo iż złożyłam Wam życzenia świąteczne na moim INSTAGRAMIE oraz na stronie bloga na FACEBOOKU to chciałabym je złożyć jeszcze raz na blogu,ponieważ wiem że nie wszyscy wchodzą na te portale społecznościowe i tutaj jest Was o wiele więcej. Przede wszystkim chcę Wam życzyć dobrego odpoczynku,od szkoły,nauki a także pracy,byście na chwilę odetchnęli i znaleźli dla siebie czas,spędzili go z rodziną,przyjaciółmi czy znajomymi i dobrze się bawili bo każdemu się to należy.Dużo ciepła i radości,byście byli zadowoleni w tym czasie,i też po świętach,budzili się z uśmiechem na twarzy.Dużo prezentów a nawet i małych drobiazgów bo ważne jest to by razem z rodzicami,rodzeństwem i krewnymi wieczorem być razem,pijąc gorącą czekoladę i oglądając świąteczne filmy.
Ja bardzo lubię Kevina,mam tak że znam cały film,ale gdy po raz kolejny go widzę nie pamiętam dokładnie co kiedy się dzieje,i po prostu to uwielbiam.Życzę wam głośnego,udanego Sylwestra,by był taki moment w waszym życiu że powiecie sobie że ten rok był jednym z najlepszych,zrobiliście wszystko co chcieliście,dążyliście do celu i wam się to udało mimo przeszkód,czy porażek,warto na nowo próbować,nowych postanowień,ja swoje zeszłoroczne postanowienia zrobiłam,zaczęłam ćwiczyć,zdrowo się odżywiać i starłam się dodawać więcej postów na blogu,więc uważam że mi się udało i jestem z tego bardzo zadowolona,ogromnie dużą ilość śniegu,wiem że wszyscy na niego czekają,ja również bo gdy jest kocham wrzucać w niego mojego psa,ale też poprawia on nastrój świąteczny, i jest wtedy niesamowicie.Dodaje on takiej aury. Dużo zdrowia,byście nie chorowali na ferie,złapali kondycję,tym którzy chcieli by zacząć ćwiczyć ale nie mogą przez brak czasu,chociaż mają go wiele więc życzę dużo motywacji,zapału do ćwiczeń,nauki,spełniania swoich marzeń i wszystkiego co najlepsze 
Chciałabym też pokazać Wam co dostałam na święta,nie jest to tak że się chwalę,nie,po prostu pomyślałam że mogłabym się tym z Wami podzielić bo czemu by nie,kupiłam też swojej rodzinie parę drobiazgów i powiem szczerze że to sprawiło mi więcej radości niż dostanie swych własnych prezentów.Kocham kupować innym i wtedy jestem najbardziej zadowolona.



Pierwszą rzeczą jest  książka "Hopeless" tą książkę uwielbiam,oprócz "Morza spokoju" jest ona jedną z najlepszych jakie kiedykolwiek miałam okazję przeczytać,bardzo ją lubię i polecam tym, którym szukają dobrego prezentu dla bliskiej osoby,lub nie wiedzą co czytać. Płyta Ariany Grande "My everything" przez długi czas czekałam aż będę ją mieć i w końcu jest. 
Dostałam dużo żeli do mycia,te trzy pierwsze są peelingami do ciała o różnych zapachach,następnie jest też żel lawendowy,i imbirowy. Są na prawdę świetnie

Święta nie mogą obejść się też bez słodyczy,zawsze muszę dostać czekoladę,oprócz niej też inne słodkości których niestety nie zjem,ale jestem też zadowolona z tego powodu.Od dawna nie ruszam niczego z cukru.

Nigdy nie używałam konturówek ale gdy od razu je dostałam uznałam że są o wiele lepsze od szminek,
są trwalsze i lepiej się je nakłada,bardzo podobają mi się kolory które dostałam i myślę że od tej chwili będę kupować sobie ich więcej bo są na prawdę dobre.Szminka jest z Rimmel z napisem " Zakochana w imbirze" kojarzy się to właśnie ze świętami,kocham napoje z imbirem. Zrobiłam też zdjęcie opakowania torebki ze sklepu Yes,kupiłam ten prezent mojej siostrze,jest to złoty naszyjnik z księżycem,powiem że się tego nie spodziewała mimo iż bardzo mówiła że chciałaby go mieć,i móc założyć na studniówkę w styczniu.
Gdy ktoś powie że bardzo chciał by coś dostać ja staram się mu to podarować,mimo iż się tego po mnie nie spodziewa w tym przypadku jest to moja siostra,jak pisałam wyżej kocham kupować prezenty innym bo sprawia mi to większą przyjemność,niż to gdy sama coś dostaję i cieszę się bardzo że kupiłam jej go na święta.

Pisałam że zrobię zdjęcia pierników które upiekłam razem z siostrą,wycinałyśmy je z foremek,na pierwszy raz wyszły idealnie,do tego ozdobiłyśmy je lukrem i są na prawdę przepyszne,niestety moja siostra ma większy talent do dekorowania niż ja ale myślę że poszło mi całkiem nieźle,w każdym razie był to fajnie spędzony czas. A wy coś piekliście na te święta?

Postanowiłam dodać jeszcze zdjęcie swojej małej choinki,oraz mnie w czapce Świętego Mikołaja razem z moim psem. Mam nadzieję że spędziliście te Święta,miło i radośnie.Dziękuję Wam bardzo że jesteście ze mną,obserwujecie mnie i mojego bloga,jak wszystko się zmienia i mogę się z Wami dzielić tym czym chce,pisać dla Was,a także motywować ♡ Życzę wam udanego roku 2015,by był jeszcze lepszy 
Bardzo Wam dziękuję 

69 komentarze

  1. Świetny sweterek i kubek, uwielbiam taki klimat ;-)


    http://sylvviusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie mega !
    Pozdrawiam Paulina :)
    http://paulinaaleksandraosik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałaś świetne prezenty ! Ja uwielbiam tutti frutti, a Hopeless jest genialne ♥ ;c
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super rzeczy
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne prezenty! Zgadzam sie z Toba ze najwazniejszy jest ten czas spedzony razem z bliskimi. Mam nadzieje ze mialas wspaniale Swieta i zyczycze Ci szalonego Sylwestra!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. xx

    P.S. Super zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda,dziękuję bardzo i również życzę szalonego sylwestra! :)

      Usuń
  6. Super blog! Fajny szablon, super zdjęcia!!!
    Pozdrawiam! :)
    tomekdabrowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i świetne zdjęcia.
    Kojarzę ten żel o zapachu imbirowym, ogólnie firma która go produkuje ma ciekawe produkty.
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałaś bardzo fajne prezenty :)
    Jestem w trakcie czytania tej książki i puki co zapowiada sie ciekawie :)

    domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prezetny dostałaś :) Śliczne zdjęcia :) Obserwuję świetny blog :)
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia i świetne prezenty! :))
    Obserwuję bloga z całą pewnością! :))
    Pozdrawiam! :))

    http://donia-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia <3 Wpadam częściej. ZAPRASZAM na bloga: http://zozollek1.blogspot.com/ (Komentowanie i Obserwacja to mega duża motywacja, wiec jest to mile widziane :) ). PS Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam "Hopeless" ♥ genialna książka

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczniutkie zdjęcia :)

    Zostałaś nominowana do LBA :)


    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam ,,Hopeless'' i muszę przyznać, że to jedna z nielicznych książek, gdzie po przeczytaniu 10 stron nie znałam zakończenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne prezenty dostałaś :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne prezenty! Też dostałam słodycze, akurat tą czekoladę z milki :) http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne prezenty dostałaś.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia i bardzo ładny wygląd bloga *.*
    obserwuję ;)

    http://thebeautyofinthedetails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia i super post!
    Fajne rzeczy dostałaś :)
    Hopless czytałam i jest niesamowite, po prostu się zakochałam w tej książce (tak jak w wielu innych, ale to bez znaczenia)
    Widać, że wkładasz dużo pracy w bloga i mam nadzieję, że nie przestaniesz :)
    Pozdrawiam!
    www.acratello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ starał się jak najbardziej mogę i to fakt wkładam w bloga dużo pracy :D dziękuję bardzo i pozdrawiam :) ♥

      Usuń
  20. Na prawdę świetne prezenty, tylko pozazdrościć! Uwielbiam Twoje zdjęcia, są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne zdjęcia :) i prezenty również :)
    http://eerie-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega sweterek ! Jesteś piękna ! Zapraszam -- > KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Super prezenty ;*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietne zdjecia :)

    btw ma ktos "Hopeless" w wersji pdf i mógłby podesłac na maila? bede bardzo wdzieczna ♥ olkaa4@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) jeśli chcesz mogę przesłać :) ♥

      Usuń
  25. Wspaniałe zdjęcia :)
    Fajnie, że spodobały ci się prezenty, które dostałaś :)

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D no ciesze się z nich bardzo :) ♥

      Usuń
  26. Świetny post! :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;) zwyklyblog-zwyklejdziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Boskie zdjęcia!
    Strasznie spodobał mi się Twój blog dlatego daje obs! Oby tak dalej <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. też liczyłam na płytę Ariany, ale chyba coś nie pykło i nie dogadałam się z mikołajem haha
    świetny post, świetny blog, obserwuje :)
    http://damekatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne prezenty ;)
    bajeerancko.blogspot.com zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszyscy piszą o tym Kevinie, aja jestem chyba dziwna, bo nigdy go w całości nie widziałam :P

    zapraszam do mnie
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to dziwne haha ja zawsze trafiam tak że nie widzę początku :D

      Usuń
  31. genialne prezenty :) ale i tak najbardziej zazdroszczę.. czekolad!
    od stycznia startuje z moim blogiem, ale już teraz próbuje zebrać małe grono odbiorców. jako, że zaobserwowałam Twój blog chciałabym zaprosić Cię do siebie
    saydonut.blogspot.com
    buziaki x

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne prezenty ♥
    Też liczyłam na płytę Ariany, ale Mikołaj chyba źle mnie zrozumiał bo dostałam płytę Afromental :D

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Afromental jeśli lubisz to też dobrze :D

      Usuń
  33. świetne prezenty :) zakochałam się w twoim kubeczku :3

    OdpowiedzUsuń