Jumper & Beanie



Sweter - TUTAJ 
Buty - TUTAJ 
Spodnie - TUTAJ 


Miejsce na outfit się znalazło,przez dwa tygodnie nie dodałam żadnego i zaczęłam myśleć że ten blog zamienia się w kulinarny i coraz częściej będą pojawiać się przeróżne przepisy,a na inne posty nie będzie już czasu,ale myślę że wynika to z tego,iż najzwyczajniej lubię dodać takie wpisy i dzielić się z Wami moimi pomysłami na przeróżne dania,przekąski i innego rodzaju. W tym tygodniu mam w szkole wigilię klasową,Wy na pewno też ją obchodzicie,o dziwo u mnie klasa przykładała się do niej przez dwa lata ogromnie,w tym roku prawie nikt nic nie przynosi,mało kogo interesuje ta wigilia i atmosfera panująca obecnie też nie jest najlepsza.No ale cóż jak to mówią w ostatniej klasie ludzie się zmieniają.
Zapomniałam podzielić się z Wami opinią o filmach które niedawno obejrzałam,pierwszym z nich jest " If I Stay" książkę czytałam bardzo dawno temu,i tak samo jak film mi się w ogóle nie podobała,żeby nie kończyć tego na jednym zdaniu powiem dokładnie co mi się nie podobało i w filmie jak zarówno w książce.
Na początku miałam nadzieję że powieść przypadnie mi do gustu,ale z kolejnymi przeczytanymi stronami po prostu się coraz bardziej nudziłam tą książką i jak najszybciej chciałam wiedzieć co stanie się na końcu,nie było to tak że czytałam po parę rozdziałów,następne parę omijałam,ale wprawdzie cała książka opierała się na wspomnieniach,i kilku urywkach przed wypadkiem głównej bohaterki,nie miałabym nic do tego bo w końcu na tym polegała ta historia,przypomnieć sobie co zrobiło się źle a co dobrze,czego nie powinno a co można było lepiej,ale gdy co drugie wspomnienie jest o obiedzie u jej dziadków czy kłótni z jej chłopakiem,to na prawdę nudziło. O filmie powiem na wstępie,okropna gra aktorska! Jeżeli to w ogóle można było by nazwać grą bo aktorzy grający Mię i Adama wypadli koszmarnie.Nie lubię tej aktorki,nie dlatego że dostała tyle nagród w tak młodym wieku,ale dlatego że według mnie nie potrafi ona grać,w każdym filmie i scenie ma tą samą scenę, jej mina nie wyraża smutku,radości,żalu ona stoi jak pień i patrzy się wprost więc nie wiem dlaczego ludzie tak bardzo chwalą ją jak i ten film. Gdy go oglądałam ciągle go przewijałam bo załamywała mnie ich gra,powiem że nawet przyjaciółka Mi lepiej grała od niej samej i uważam że ten film jest najgorszym filmem jaki kiedykolwiek obejrzałam,z chęcią wolałabym już iść na Zmierzch niż na " Zostań, jeśli kochasz" Drugim filmem jaki obejrzałam jest " Więzień Labiryntu" ten film z pewnością mogę wam polecić byście go obejrzeli.Gra w nim aktor którego uwielbiam z serialu " Teen Wolf"  w tej ekranizacji jest wiele akcji,dużo tajemnic,sekretów i aktorzy wypadli świetnie więc na prawdę Wam go polecam. Od teraz trzeba będzie się przyzwyczaić że gdy wychodzi się z domu i wraca jest ciemno,nigdy tego nie lubiłam no może odrobinę gdy jeszcze był śnieg,ale gdy go nie ma to tak nie jest.
Życzę Wam miłego ostatniego tygodnia szkoły,byście spędzili go z uśmiechem na twarzy przed świętami.




Stylizacja: Jumper & Beanie

58 komentarze

  1. Czapka - cudna <3
    Cała stylizacja bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam cieplutko S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja <3
    Coraz bliżej do świąt :)
    P.S. Ile u Ciebie jest stopni ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,to prawda został już prawie tydzień,na pewno jest kilkanaście na plusie i jest na tyle ciepło by się tak ubrać :)

      Usuń
  3. świetna stylizacja i genialne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  4. super:) swietne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdjęcia! ♥
    Chciałabym być tak fotogeniczna *.*

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się podobał film "Zostań jeśli kochasz" :) może nie jest to jakieś wybitne dzieło, ale film w sam raz na jesienny wieczór

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu podoba się co innego :) cieszę się że spędziłaś miło czas oglądając ten film ♥

      Usuń
  7. Świetny post! :)

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zima nad morzem musi być super!!
    Post bardzo mi się podoba! Zdjęcia mają cudowny klimat - taki magiczny!
    pozdrawiam i zapraszam na:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wow świetne są te zdjęcia, wyglądasz cudownie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely post, casual yet so stylish! <3

    I have a new post up on the blog, please check it out if you can;

    http://electricsunrise.blogspot.co.uk/

    x

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny sweter, wyglądasz rewelacyjnie :) fajne miejsce na zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, bardzo ciekawy outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne zdjęcia <3
    Cudny sweter ;33
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna stylizacja! :)

    xoxo
    klaudiaaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi akurat spodobał się film 'Zostań jeśli kochasz', a co do Wigilii klasowych to moja klasa w tym roku (ostatnim naszym) poprawiła się, ale na lepsze :)

    www.cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bynajmniej u Ciebie jest poprawa,jeśli film ci się podobał to też fajnie. Pozdrawiam ♥

      Usuń
  16. Outfit jak i same zdjęcia są świetne, ale w końcu muszę Ci to napisać. Mimo że dodajesz takie fajne zdjęcia, dobre przepisy, to treść jest napisana masakrycznie! Nie stawiasz kropek, rozwlekasz zdania, nie dodajesz w nich przecinków, nawet źle stawiasz spacje... Naprawdę, musisz nad tym popracować, bo same zdjęcia to nie jest blog. ;) I chciałabym, żebyś odebrała to jako subiektywną krytykę, a nie hejt, bo teraz często te dwa pojęcia są mylone. ;)
    Pozdrawiam i życzę szybkiej poprawy! :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ci za to co napisałaś,wiem że popełniam błędy w notkach,nie zawsze stawiam przecinki,i nie raz robię aż za długie zdania,jednak staram się to poprawiać,i przykuwam do tego coraz większą uwagę,bo jak sama napisałaś,blog to nie tylko zdjęcia i w tym się też zgodzę,mimo iż nie każdy pisze coś na dany temat w poście.
      Również pozdrawiam i dziękuję raz jeszcze! ♥

      Usuń
  17. cudowna stylizacja <3
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz. Podoba mi się to połączenie ;)
    Byle do świąt ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Kojarzę nazwę tego filmu, ale go nigdy nie oglądałam. Śliczna czapka :3

    Zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny outfit i śliczny sweterek! Nie oglądałam If I stay więc nie zbyt mogę się wypowiedzieć o tym:( http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie natomiast bardzo podobał się zarówno film If I stay, który zauroczył mnie cudowną muzyką i piękną historią, jak i "Więzień labiryntu", od którego wręcz nie mogłam się oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna stylizacja. Bardzo mi się spodobała. Idealna na obecne, jesienne dni ;)

    Jeśli chcesz wygrać kupon o wartości 30$ do sklepu internetowego BEZ DODAWANIA BANERU to zapraszam tutaj: http://sapphireblog1.blogspot.com/2014/12/giveaway-z-echopaulcom.html

    Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział, warto spróbować, może się uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba mam taką samą czapę, tylko że bordową ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny outfit.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś śliczna. Bardzo fajny sweter
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. cudne zdjęcia! ja zamierzam przeczytać "Zostań jeśli kochasz" więc zobaczę czy nasze zdanie się różni :) "Więźnia labiryntu" czytałam i chętnie zobaczę film :) A "Teen wolf" ogląda moja koleżanka i poleca :D buziaki

    OdpowiedzUsuń