Christmas is coming!



Święta nadchodzą! 

To jest pewnie,ale wiemy też ze  brakuje czegoś jeszcze by te święta były wspaniałe,i obchodziło się je z wielkim uśmiechem na twarzy,a mowa tu o śniegu. 
Rok temu mieliśmy Ksawerego dzięki czemu przez dwa dni śniegu było po kolana a ja miałam idealną okazję na zdjęcia w śniegu których mi strasznie brakowało. W tym roku u mnie śniegu nie ma być co najmniej do połowy grudnia,więc tak na prawdę nie wiadomo czy w ogóle będzie a strasznie bym chciała by był, w końcu co to za święta bez śniegu prawda?
Dzisiaj jest 6 grudnia i tego dnia są obchodzone mikołajki,w tym czasie masa osób chwali się co dostała od swoich rodziców bądź bliskich, jest milion zdjęć umieszczonych na przeróżnych stronach jak instagram,facebook,snapchat i wielu innych. Gdzie się nie wejdzie można tylko przewijać stronę w dół by zobaczyć co fajnego inni dostali, wydaje mi się że najwięcej jest słodyczy,cóż nic dziwnego skoro wszyscy je kochają,no oprócz mnie.
W przyszłym tygodniu przez trzy dni będę pisać próbne testy gimnazjalne,do tego dochodzą sprawdziany,kartkówki jak i poprawy dzień przed testami jak i dzień po,czyli wychodzi na to że cały tydzień będę mieć zajęty,teraz właśnie uczę się do fizyki i chemii,najgorsze co może być to bycie z materiałem w tyle przez trzy miesiące,ale niestety u mnie tak to w szkole wygląda i potrzeba nadążenia z tym w jeden lub dwa tygodnie jest niewykonalne ale co poradzić. Jak pisałam też wcześniej przygotowałam dla was kilka postów świątecznych,jest to jeden z nich,rok temu zrobiłam gorącą czekoladę z piankami,dzisiaj mam kawę z bitą śmietaną i cynamonem. Postanowiłam dać wam przepis na ten pyszny świąteczny napój,
byście mogli go sobie zrobić czy też komuś innemu i poczuli ten nastrój.



* Kawa zbożowa lub zwykła jeśli ktoś woli, zalewamy kubek do połowy 
* Mleko
* brązowy cukier
* śmietanka 30% 
* cynamon 

Przygotowujemy kawę zbożową lub zwykłą, ta druga może być zbyt mocna ale jak kto woli,następnie mieszamy mleko z brązowym cukrem,jeżeli ktoś nie ma brązowego cukru może użyć też białego albo nie dodawać,zapewniam że z brązowym jest o niebo lepsze.
Mleko mieszkam w małym pojemniczku by zrobiło się odrobinę pieniste i wlewamy do kawy ,następnie ubijam śmietankę i dodaję ją do kawy z mlekiem. Na koniec trę cynamon, wy możecie po prostu ją posypać jeżeli tak wolicie i będzie wam tak wygodniej oczywiście,ja jeszcze dodałam laskę cynamonu. 
Wystarczy kilka minut na zrobienie świątecznego napoju,który jest niesamowity i na prawdę wam go polecam.
Mam nadzieję że podobał wam się ten przepis świąteczny,jeżeli macie jakieś pytania możecie mnie pytać o TUTAJ, i obserwować na instagramie TUTAJ.

W komentarzach jeśli chcecie,możecie się pochwalić co otrzymaliście na mikołajki,ja dostałam dużo słodyczy których niestety nie ruszę,upatrzyłam sobie też książkę,napiszcie również co sądzicie o tym świątecznym napoju!
Składam wam spóźnione życzenia mikołajkowe i życzę miłej niedzieli 




41 komentarze

  1. A ja jeszcze nigdzie nie widziałam, żeby ktoś się chwalił, co dostał. ;P
    U mnie w szkole trzecioklasiści w tym tygodniu pisali próbne egzaminy, życzę Ci powodzenia na Twoich!
    Natomiast napój wygląda przepysznie i bardzo świątecznie, jednak ja takich rzeczy nie piję. ;/

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przepis, na pewno zrobię taki napój! ♡
    http://newworldbyclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia i przepis
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pamiętam kiedy piłam taki napój, aż muszę sobie któregoś dnia zrobić :) http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten brązowy kubek i bardzo ładne, klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać kiedy wypróbuję ten przepis i zasiądę sobie z nim pod kocem :) Życzę powodzenia na testach, ja jeszcze nie wiem kiedy je mam ;/

    Mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie wypróbuje ten przepis ;) świetny kubek ;)

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny i łatwy przepis! Na pewno kiedyś wypróbuję :) Świetny blog!

    http://fashion-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ta czekolada pięknie wygląda *.*


    Zapraszam na KONKURS!
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda przepysznie i pewnie tak smakuje!:)
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kawa to najlepsza rzecz na zimowe wieczory :D
    http://stylejodi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam ;))
    Genialne ;3
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie dobrocie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki kochany, słodki, świąteczny post <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo że ogólnie nie lubię zimy to też czekam na śnieg. Mam nadzieję, że na święta będzie, bo co do za święta bez śniegu ;o

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak to pięknie wyglada :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda przepysznie, wspaniałe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudowne zdjęcia! Myślałam, że to jakieś inspiracje do puki nie przeczytałam całego postu :)
    Kubki są przecudowne ♥ Musi być smaczne!
    Z miłą chęcia obserwuję :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/magic.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne zdjęcia !
    Kubki sa mega słodkie. Ja Kocham święta całym sercem, za ten wolny czas i za ten nastrój :)

    Pozdrawiam i zapraszam !
    http://namedreams.blogspot.com/ - tutaj dzisiejszy post ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku te zdjęcia są przecudowne *o*
    Muszę koniecznie skorzystać z przepisu

    Zapraszam do mnie ^^
    lisaandnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie dobroci ;o Pychotka :) I mega ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia, wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń