Break Free


♡♡♡

Sweter - KLIK
Buty - KLIK 
Torebka - KLIK 
Spodenki - KLIK 
Okulary - KLIK 

Hej Kochani 
Właśnie wróciłam z plaży, powiem że jestem już sporo opalona, lecz nie wystarczająco jak bym chciała ale jeszcze trochę leżakowania na ręczniku i w końcu będę brązowa hah, szkoda tylko że u mnie słońca nie ma po godzinie 16, a bez słońca to nie to samo, ale dzień bardzo udany, na wakacje planuję pojechać do Warszawy, wprawdzie nie jest to bardzo daleko i też blisko ale czemu by nie, nigdy tam nie byłam a pojechanie tam, pozwiedzanie, i zobaczenie wielu rzeczy było by fajnym pomysłem,  zjadłam teraz właśnie kolację więc zabrałam się za pisanie posta.Sweter który mam na sobie muszę powiedzieć że jest cudowny, ja bardzo lubię białe rzeczy i postanowiłam znaleźć sobie biały dość długi sweter a udało mi się, długi czas szukałam również butów jakie mam na sobie,bardzo mi się spodobały i pomyślałam że fajnie będzie je mieć, są na platformie nie dużej, wygodne i dobrze mi się w nich chodzi, inni niestety mogą mieć z tym problem, bo nie są to szpilki.Mam dla was przygotowany post o bieganiu i jakie ćwiczenia wykonuję jak także jak się odżywiam, opublikuję je niedługo i mam nadzieję że wam się spodobają. 
Torebka jest piękna, bardzo dobrze wykonana, wprawdzie nie za dużo pomieści lecz nie jest to torba, i parę małych drobiazgów jak telefon,portfel, oraz tego typu rzeczy można pomieścić.
Mam nadzieję że post wam się podoba 









26 komentarze

  1. Całkiem fajny outfit, zmieniłabym outfit, ale jest ok.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fall in love with your sweater ♥

    Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chce mieć taką figurę nooo !
    Właśnie też chciałam jechać do Warszawy, ale gdzieś w sierpniu jak się uda.

    http://madameselene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny sweterek :D
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jest za gorąco na takie swetry ^^ Świetne buty *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Góra świetna, ale buty zdecydowanie nie mój gust..
    Śliczne Zdjęcia :3
    Czekam na post o bieganiu !

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny strój <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. buty są fantastyczne, ale jeśli chodzi o sweter to raczej słabe posunięcie jak na takie upały ;)
    ale na chłodniejsze dni? czemu nie ;)
    niuntis.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zestaw jak najbardziej na tak ) coraz czesciej widze na blogach takie buty- czy sa wygodne i czy noga jest w nich stabilna? podobaja mi sie a nie wiem czy warto je kupic :)

    www.AneciaBlog.pl | fashion, beauty & lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look i okulary super! http://coco-bebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie lubię się opalać, dla mnie najładniej wygląda jasna, wręcz porcelanowa karnacja

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne spodenki ♥

    ilona8922.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne są te buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. spodenki ♥♥
    sunnyandbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja i genialne buty! Ogólnie bardzo ładnie prowadzisz swojego bloga :)

    faded-memoriees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie śliczne buty *.*

    Zapraszamy! http://sally-and-alex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny sweterek :3

    http://suussaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. You look amazing! Love that sweater!
    Have a lovely day, kisses
    Christine G ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. olivejasinska.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz bardzo stylowo :) super buciki :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wow genialnie!!!
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny outfit :)
    Sweterek jest super.


    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz bosko :) Sweter jest genialna i ta torebeczka, przesłodka;)

    OdpowiedzUsuń
  25. super spodenki *.*

    http://nevergiveup1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń